روزی روزگاری،سرزمین آفتاب!
I Love Cars but Who Knows the meaning of Love
صفحات وبلاگ
نویسنده: تاکاشی - دوشنبه ٤ خرداد ۱۳۸۸

 هفته ی پیش عرضه ی مدل جدید سوبارو لگاسی در ژاپن آغاز شد.من و 3 تا از دوستانم تصمیم گرفتیم برای آشنایی بیشتر و رانندگی با آن به یکی از نمایندگی های سوبارو رفته و از نزدیک به بررسی مدل جدید بپردازیم.دو تا از دوستانم خودشون سوبارو دارند و دیگری یک سوزوکی سویفت اسپورت ولی یکی از آنها با ون خانوادگیشون آمده بود که در محل ملاقات همه سوار یک ماشین شده و با هم به نمایندگی برویم.

          

          

راستش مدل قبلی سوبارو لگاسی یک ماشین بزرگ و اسپورتی بود که در مدل جدید بیشتر به لوکس بودن توجه شده تا اسپرتی بودن! که این کمی ناراحت کننده بود!این خودرو از دو موتور ،یکی به حجم 2.5 لیتر و 170 اسب بخار در 5600 دور دقیقه و علاوه بر این موتور در مدل Outback از یک موتور 3.6 لیتری به قدرت 260 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه بهره می برد.از نظر ظاهری هم بیشتر حالت لوکس بودن دارد تا حالت اسپرتی!ابعاد خودرو افزایش پیدا کرده ولی رانندگی با آن اصلا مشکل نیست.در داخل خودرو هم طراحی داشبورد و کنسول شباهت زیادی به مدل ایمپرزا پیذا کرده ولی به نظر من طرح قبلی از بالانس بهتری برخوردار بود چه در داخل خودرو و چه در خارج خودرو.

          

         

بعد از رانندگی و بررسی خودرو به همراه دوستان یک سری هم به آکاگی زدیم و بعد از آن هم به یک رستوران ایتالیایی رفتیم و پتزا زدیم به بدن!!

          

چون خانه ی من و یکی از دوستان سوبارو سوار که از قضا آن هم یک سوباروی دو نسل قبل(2003) بود قرار شد که من به همراه او برگردم و بقیه ی بچه ها هم با ماشین خودشون!ولی چشمتان روز بد نبیند که این دوست ما عجب درایوریستتشویق!

          

سوباروی دوست ما که از اون عشق ماشین های بدجور و اساسی است از یک موتور 2000 سی سی تویین توربو(Twin Turbo) بهره می برد که قادر به تولید 280 اسب بخار است!شما وقتی کاپوت را بالا می زنید از بزرگی این موتور و همچنین 2 توربو چارجرش متحیر می شوید!بغلاین دوست ما هم خیلی به ماشینش رسیده بود.خلاصه حدود ساعت 9 شب از راه های باریک و تو در توی کوهستانی آمدیم و از تندی و سرعتی که ایشون در پیچهای تند(حدود 120 Km/h) سر ما هم داشت درد می گرف و تو پیچ ها هم این نیروی جی هم که زیاااااااااااد!ابلهبا اینکه دیشب بود ولی هنوز کمی سرم درد می کنه!ولی باید اعتراف کنم که واقعا محشر بود و البته خطرناک!ولی من باید عادت کنم ،چاره ای نیست!این وظیفه ی هر عشق ماشینی هستنیشخند

          

خلاصه جایتان خالی خوش گذشت(البته سردردش . . . آخ)

با تشکر

تاکاشی

تاکاشی
یه عشق ماشین تو غریت.تو رشته ی مکانیک درس می خونم. تو وبلاگ از ماشین و زندگی در ژاپن و موضوعاتی که ذهنم رو مشغول کرده می نویسم.
کدهای اضافی کاربر :