روزی روزگاری،سرزمین آفتاب!
I Love Cars but Who Knows the meaning of Love
صفحات وبلاگ
نویسنده: تاکاشی - جمعه ٢٧ آذر ۱۳۸۸

این اولین تیزر تبلیغاتی هست که من از یک شرکت خودروساز خارجی دیدم و به نظرم جالب هست که بالاخره بعد از مدت ها حضور در بازار کشورمان یک خودروساز بیش از فقط تبلیغ برای یک خودرو،بلکه استراتژی خودش رو برای مشتری ایرانی هم تشریح می کند.

برای من همیشه سوال بوده که چرا همیشه وقتی به سایت خودروسازهای معروف می روید و در بین کشورها دنبال اسم ایران می گردی معمولا ایران در این لیست قرار ندارد ولی رنو از مدت ها پیش ایران را در لیست خود جای داده و این نشان می دهد که رنو برای مشتری ایرانی احترام قائل است.رنو در محصولات خود هم وسواس زیادی به خرج داده و همیشه کیفیت را در اولویت قرار داده است.

امیدوارم شرکت های خودروسازی دیگری هم که محصولات خودشان را در ایران عرضه می کنند بیشتر برای مشتری ایرانی احترام قائل شوند.

                    

                                

       برای دیدن فیلم جدید نشان تجاری رنو به صفحه ای به همین

نام در سمت چپ مراجعه کنید.

با تشکر

تاکاشی

تاکاشی
یه عشق ماشین تو غریت.تو رشته ی مکانیک درس می خونم. تو وبلاگ از ماشین و زندگی در ژاپن و موضوعاتی که ذهنم رو مشغول کرده می نویسم.
کدهای اضافی کاربر :